Saturday, October 25, 2008

Wierd thing that happened.


Half an hour ago as i was leaving my parents place. i found A letter stuck on the left passenger side window of my car.

I can't seem to figure out if the letter was stuck to my car when i left the studio or when i was inside my parents place.

Here is what the letter says " assalam mu'alaikum wt. wb. Saya minta maaf atas apa yang saya buat dan saya nak cakap apa yang ada di hati. Saya tidak faham kenapa perasaan ini muncul dalam diri saya, saya juga tidak mengerti kenapa la uduh bersemadi dalam hati saya,petang yang nyamaan ini, membuatkan saya begitu berani untuk mencoratkan sesuatu untuk kamu yang tidak pernah saya kenali,terima kasih!

Dari saya misteri "

I'm seriously not making this up...i'm slightly creeped but mostly curious about who wrote it...

No comments: